7 10 жас аралығындағы тамақтанудың негізгі ережелері - балаларды тамақтандыру ерекшеліктері > 자유게시판

본문 바로가기

커뮤니티 Korea Sports Science Institute

7 10 жас аралығындағы тамақтанудың негізгі ережелері - балаларды тамақтандыру ерекшеліктері

페이지 정보

작성자Lazaro 작성일 24-10-03 조회수 37회

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
7 10 жас аралығындағы тамақтанудың негізгі ережелері - балаларды тамақтандыру ерекшеліктері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Баланы дұрыс тамақтандыру: 5 кеңес Дұрыс тамақтану — баланың өсуі мен жан-жақты дамуына әсер ететін негізгі факторлардың бірі. Балабақшаға балаларды тамақтандыру мектепке дейінгі. Тиімді тамақтану 2. Балалардың тамақтануын құрудың негізгі прициптері 3. 1 жасқа дейінгі балаларды тамақтандыру түрлері 4. 1 жастан асқан балаларды тамақтандыру ережелері 5. Мектептегі тамақтандыру жұмысының жүргізу ережелері. Zhambyl region Қордай ауданы Қордай ауылы Шерхан Мұртаза атындағы негізгі мектепте оқу. Зерттеу динамикасындағы (20 жж.) 6-9 жас аралығындағы балалардың тамақтану әдеттерінің ерекшеліктері (n=6851 бала) көрсетілген. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі. Балалар мен жасөспірімдерге арналған мекемелердің жоспарлануы мен құрылысын салудың негізгі ережелері; Мектепке дейінгі мекемелердің жоспарлануы мен құрылысын салу. Зерттеу динамикасындағы (20 жж.) 6-9 жас аралығындағы балалардың тамақтану әдеттерінің ерекшеліктері (n=6851 бала) көрсетілген. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі. Оқушылардың дұрыс тамақтануының негізгі ережелері ата-аналарға ұсынады: балаларды дұрыс тамақтануға кешкі бірлескен астарда және демалыс кезіндегі түскі астарда отбасымен жиналғанда. Нәресте және ерте жастағы баланы тамақтандыру. Оқушылардың дұрыс тамақтануының негізгі ережелері ата-аналарға ұсынады: Аптасына 1-2 рет балаға балық беру ; Аптасына 1 рет қызыл (қара малдың еті). 1.Тамақтану тәртібі. 2. Тамақтанудың негізгі ережелері. 3. Тамақтану процесінің принциптері. 4. Тамақ ішу тәртібі. Балалар мен жасөспірімді дұрыс. Балаға негізгі тамақтан соң аз мөлшерде тәттілерді (тосап, зефир, мармелад, жеміс езбесін т.б.) беруге болады. Балалардың денсаулығын олардың үйлесімді өсуі, дене және жүйкелік. Жиілік, яғни, тамақты үнемі бір тәулік уақытында қабылдау. 2. Тәулік барысында тамақтанудың бөлшектілігі. 3. Әрбір тамақтанған кезде дұрыс. Дұрыс тамақтанудың негізгі шарттары: 1. Тағамның құрамында негізгі қоректік заттар (белок, көмірсу, май) болуы тиіс. 2. Тамақ рационында (дәрумендер, тағамдық. Балалар мен жасөспірімдерге арналған мекемелердің жоспарлануы мен құрылысын салудың негізгі ережелері; Мектепке дейінгі мекемелердің жоспарлануы мен құрылысын салу. Тамақтану тәртібі. 2. Тамақтанудың негізгі ережелері. 3. Тамақтану процесінің принциптері. 4. Тамақ ішу тәртібі. 3. Балалар мен жасөспірімді дұрыс. Осы әдістемелік ұсынымдар нәрестелердің бүкіл ғұмыры бойы дені сау болуын қамтамасыз ете отырып, олардың тек тамақтану қажеттілігін ғана.



әлеуметтік тәрбие - тәрбиенің әлеуметтік мәні неде [Читать далее...]

Тәрбиенің мақсаты – дені сау, ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениеті де парасатты, ар- ожданы мол, елін, жерін сүйетін. Мақсатында ӘЛЕУМЕТТІК ЖОБАЛАРДЫҢ маңызы зор. Себебі оқушы жастайынан қоғамдық өмірге атсалысуға, қоғамға қызмет етуге, азаматтық ұстанымы мен белсенділігін. Тәрбие – ұрпақты биік мұратқа жетелейтін сапалы білімнің тұғыры. Ұлттық құндылықтармен сусындап өскен ұрпақ ұлағатты болмақ. Тәрбие мәні: әлеуметтік мағынада бұл аға буынның жинақтаған тәжірибені жас ұрпақ өкілдеріне беруі. Тәжірибе дегеніміз адамзаттың өз тарихи даму. Тәрбиелік жүйе жағдайында мақсаты тұлға қалыптастыру болған әлеуметтік процесс. Соның ішінде тәрбие әдісінің мәні үнемі тәрбиенің мақсатынан туындап отырады. Мақсаты: әлеуметтік тәрбие мәселелері бойынша балаларға, жасөспірімдерге, ата-аналарға және педагогтарға әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру дағдыларын қалыптастыру. Дәріс №1 Тәрбие әлеуметтік құбылыс. Тәрбиенің мақсаты. Әлеуметтік тәрбие қоғамдық көзқараста әлеуметтік, рухани және эмоциналды адамға қажетті құндылықтарды адамдардың игеруі үшін мүмкіндік жасайды. Әлеуметтік адамға қажетті құндылықтар дегеніміз- білім, көз жеткізер сенім, ептілік, мөлшерлер, қарым-қатынас, мінез-құлық үлгілері т. Жалпыәлемдік тәрбие жүйесін зерттеу және талдау елімізде біртұтас кешенді тәрбие жүйесін, оның мақсаты мен мазмұнын ұлттық мақсаттар, мәдени. Организмнің бөлігі, әлеуметтік тәрбие беретін ұжым ретінде қарастырады. Қоғамның әлеуметтік-экономикалық салада орын алған өзгерістерді міндетті түрде отбасының өмірінен көрініс табады. Мұнда тәрбиенің әлеуметтік мәні, яғни қоғамға пайдалы тұлғаны дамытуға қатысты әлеуметтік сұраныс байқалып отыр. Үшінші деңгейдегі тәрбие мақсаты тұлғаның жеке мақсатымен анықталады. Тәрбие әлеуметтік құбылыс. 2. Педагогика классиктерінің тәрбие мақсаты жөніндегі пікірлері. 3. Тәрбиенің мақсат-міндеттері. 4. Тәрбие процесінің мәні. 5. Тәрбиенің заңдылықтары мен. Әлеуметтік тәрбие қоғамдық көзқараста әлеуметтік, рухани және эмоциналды адамға қажетті құндылықтарды адамдардың игеруі үшін мүмкіндік жасайды. Әлеуметтік адамға қажетті құндылықтар дегеніміз- білім, көз жеткізер сенім, ептілік, мөлшерлер, қарым-қатынас, мінез-құлық үлгілері т. Тәрбие процесінде адамның қоғамдық мәнінің қалыптасуына сыртқы және ішкі қарама-қайшылықтар ықпал етеді. Сыртқы қарама-қайшылықтар. Әлеуметтік тәрбие – бұл адам- адам қатынастары желісінде жүргізілетін тәрбие, яғни тікелей адамаралық байланыстар және осы мақсатқа арнайы ұйымдастырылған.


төңкерілген сынып технологиясы
жубаныш жексенулы бир досын керек екен текст
бесеудің хаты скачать

бесплатные фриспины за регистрацию без депозита
русская литература хрестоматия 8 класс читать
элонгация дегеніміз

.
==============================================================

~~~~~ как отправить посылку в южную корею с казахстана ~~~~~

==============================================================
.

go top